Kamil Borkiewicz
EN  NL  pl
Facebook

Fotoshoot in Amsterdam
Geplaatst door Roeland op 30 mrt. '15  | 
Kamil heeft prachtige foto's genomen voor ons geregistreerd partnerschap in centrum van Amsterdam. We wilden aanvankelijk fotograaf viavia regelen, omdat je dan weet welke kwaliteit je kunt verwachten. Uiteindelijk zijn we online met Kamil in contact gekomen.

We zijn zeer tevreden met het eindresultaat! Kamil is zeer professioneel bij de voorbereiding en op de ceremonie zelf. Hij geeft goed advies voor interessante poses en lokaties. Ook is hij niet dominant aanwezig zodat hij natuurlijke autentieke shoots kan maken. Het resultaat was verbluffend goed! Deel van de fotos heeft hij prachtig geselecteerd en bewerkt. En het mooie is dat je de overige fotos ook ontvangt op hoge resolutie zodat je zelf ook een album kunt maken. Echt een aanrader en zeer goede prijs kwaliteit verhouding!


Trouwdag in Zaandam
Geplaatst door Emre op 25 feb. '15  |
Wij kwamen bij Kamil via een bekende. Na wat foto's online te hebben gezien was het vrij duidelijk voor ons, dit zou de man worden die onze bruiloft op een magische wijze zou vast stellen. We maakten een afspraak met Kamil en dat kon meteen op korte termijn. We bespraken alles in details en niets onmogelijk. Elke wens die wij hadden bekeek hij ook vanuit een technisch perspectief en gaf ons zijn input. Hierdoor konden we heel veel goed plannen hoe de sessies zouden gedaan worden.

Op de dag zelf was Kamil een machine, hij was overal te vinden en heeft fantastisch werk afgeleverd. Er is geen (magisch) moment gemist en heeft elke gast met een glimlach weten te fotograferen.

Ik zou iedereen aanraden om wat voor fotoshoot dan ook met Kamil te doen. Absoluut een professional tot in de details. De foto's liegen er niet om, bovendien is de prijs heel aantrekkelijk


Huwelijk in Amsterdam
Geplaatst door Martijn op 25 sep. '14  | 
"Wat hadden jullie een goede fotograaf!", was de meest gehoorde kreet na onze trouwdag. "Het ene moment was ie hier, en als je met je ogen knipperde was ie weer daar."
Kamil heeft alles wat er op onze speciale dag gebeurde fantastisch vastgelegd, zonder opvallend aanwezig te zijn (ondanks het vroege tijdstip ;-)). Hij is vriendelijk, professioneel en het eindresultaat mag er wezen! We hebben er geen seconde spijt van kunnen hem iedereen aanraden!
Martijn& Martine


HUWELIJK in LEENDE / EINDHOVEN
Geplaatst door bastien op 02 aug. '14  | 
wij hebben kamil als onze fotograaf uitgekozen voor onze bruiloft . dat was echt een super keuze die we hebben gemaakt hij was super aardig tegen iedereen al onze gasten konden er goed mee overweg. hij maakt echt super goede foto's en hij heeft een heel mooi album voor ons gemaakt echt vakwerk.

we raden iedereen aan als je een fotograaf nodig hebt voor speciale gelegenheden moet je hem echt kiezen echt een top vent en levert echt vakwerk af
gr BASTIEN en SANDRA


fo,bruidsfotograaf in ,Bodegraven
Geplaatst door kate op 05 mei '14  | 
Hij is goed in zijn werk, spontaan, vriendelijk en maakt heel mooie foto's.En hij is niet duur ;).Als we nog een keer foto's willen maken dan bellen we Kamil :).Bedank voor goede service.Groetjes Alexander en Katarzyna ,Hij is goed in zijn werk, spontaan, vriendelijk en maakt heel mooie foto's.En hij is niet duur ;).Als we nog een keer foto's willen maken dan bellen we Kamil :).Bedank voor goede service.Groetjes Alexander en Katarzyna


beoordeling in Amsterdam in Amsterdam
Geplaatst door witek.kisiel op 05 mrt. '14  | 
Echt Profesioneel!!
Alles van begin tot het eind is afgewerkt.
De trouw fotos zijn eerste klas.
De planning van het hele gebeuren is zijn kampionschap.
Iedereen die onze fotos heeft gezien was prettig verrast werken met zo een fotograaf is erg plezierig.
Hij is simpatiek en aardig.
Hij is echt een aanrader.


beoordeling in Amsterdam
Geplaatst door tereuters op 05 mrt. '14  | 
Samenwerking met Kamil is puur plezier vanaf het eerste telefonische kontakt, tot het overhandigen van het album. Professioneel, en flexibel is tot in klein detail, goed vermaak tijdens de planning van de foto sessie.het effect is prima ,kwaliteit van de album vol met mooie foto's en drie dvd's,met volle vertrouwen kunnen we hem aanbevelen,want zijn passie brengt kwaliteit van zijn diensten.Theo


Fotoshoot in Amsterdam in Amsterdam
Geplaatst door van Doezum op 12 jan. '14  | 
Wij hebben Kamil gevraagd om een fotosessie te doen met ons en ons (zeer actieve zoontje). Kamil en zijn vrouw wisten direct het vertrouwen van ons zoontje te winnen, zodat hij zelfs ging poseren voor de camera. Het prettige was dat we alle tijd hadden om net zoveel foto's te nemen als we wilden (en Kamil zelf was nog fanatieker om meer foto's te maken dan wij). Het was een prachtige middag en de foto's waren van geweldige kwaliteit. Kamil is een echte aanrader!


Bruidsfotograaf in Amsterdam
Geplaatst door damunz op 18 nov. '13  | 
Kamil was de fotograaf op onze bruiloft. Na zijn foto's op marktplaats zag ben ik wat gaan speuren op zijn site was ik er direct uit. Ik vind zijn foto's ver boven andere bruidsfotografen uit steken die ik gezien heb. (in die prijscategorie). Hij heeft geweldige apparatuur, veel soorten lensen met de nodige filters, weet goed wat hij doet, loopt niet in de weg op de bruiloft en maakt geweldige foto's. Toen wij het uiteindelijk resultaat zagen in ons fotoboek was ik erg onder de indruk. Hij heeft echt heel erg zijn best gedaan om er iets moois van te maken voor de ons zo bijzondere dag. Prachtig mooi en dat voor een zeer schappelijke prijs. Ik wil Kamil dan ook graag van harte aanraden.


Fotoshoot Bruiloft in Leiden
Geplaatst door van der voort op 13 nov. '13  | 
Enige tijd geleden (sept. 2013) zijn wij in het huwelijksbootje gestapt en voor deze speciale dag zochten wij een top fotograaf, na enig spuurwerk hadden wij hem gevonden en dat was Kamil Borkiewicz. Deze fotograaf verstaat zijn vak uitermate goed en het is net of hij niet aanwezig zo ontspannen gaat hij te werk. In 2 dagen dat hij bij ons was heeft ie zulke fantastische foto's gemaakt en het resultaat is echt magnifiek!!
Wij hebben Kamil gevraagd om foto's uit te zoeken voor het trouwboek,na 3 weken kwam hij het grote boek bij ons afleveren en toen we het opensloegen.... SCHITTEREND!! Wij beleefde de dag weer helemaal opnieuw door de mooie foto;s en ik kan met oprecht zeggen dat de prijs voor dit allemaal heel schappelijk is en een fantastisch resultaat.. Al met al een zeer professionele fotograaf die wij zeker bellen als wij weer een fotograaf nodig hebben.. Nogmaals bedankt Kamil Borkiewicz!


Fotoshoot bruiloft in Leiden
Geplaatst door Marta op 05 sep. '13  | 
Voor  onze Bruiloft hadden wij een top fotograaf gevonden en dat is Kamil Borkiewicz. Deze fotograaf verstaat zijn vak uitermate goed en het is net of hij niet aanwezig zo ontspannen gaat hij te werk. In 2 dagen dat hij bij ons was heeft ie zulke fantastische foto's gemaakt en het resultaat is echt magnifiek!! Bij deze kunnen wij met recht zeggen dat Kamil een echte aanrader is voor het vastleggen van o.a. Bruiloften. Als wij in de toekomst nog eens een fotograaf nodig hebben dan bellen wij direct Kamil Borkiewicz!!!


Fotoshoot bruiloft in Amsterdam
Geplaatst door Timar op 28 aug. '13  | 
Iemand die gave, passie en liefde voor de fotografie heeft is niemand anders dan Kamil Borkiewicz.
Kamil heeft foto's tijdens onze bruiloft gemaakt en het resultaat is verbluffend. Wij hebben nog nooit een fotograag gezien die zo gepassioneerd en fanatiek zijn vak kan uitoefenen. Kamil heeft zo veel leuke en unieke ideeën, probeert de mooiste momenten en emoties op de foto's uit de drukken.
Als wij nog een keer fotograaf nodig zullen hebben dan wordt het ongetwijfeld Kamil.
Kamil, jij bent professioneel, uniek en bijzonder getalenteerd!!!
 
Wij bedanken jou voor de prachtige fotorapportage!


Fotoshoot in Amsterdam
Geplaatst door Jildou op 16 aug. '13  | 
Kamil is naast een professionele fotograaf een man die zeer prettig in de omgang is. Daardoor vinden de fotosessies op ontspannen wijze plaats, het is bijna alsof hij er niet bij is. Het resultaat is prachtig: levendig en kleurig. Ook het fotoboek is erg mooi geworden, stukken beter dan de foto's die je ooit op je beeldscherm zult zien.


fotografie in Amsterdam
Geplaatst door L. Nijboer op 15 aug. '13  | 
Deze fotograaf verstaat zijn vak goed. Bij een fotosessie met familie nam hij uitgebreid de tijd om ons op allerlei manieren op de foto te zetten. Het resultaat was erg mooi, zijn erg mooie foto's geworden. Zeker een aanrader!


Fotosessie gezin in Amsterdam
Geplaatst door Leta op 06 aug. '13  | 
Met Kamil hebben we alweer een tweede maal een sessie met het gezin gedaan, met als aanleiding een familiebezoek uit Amerika. En ook bij deze sessie bleek dat het loont om een professionele fotograaf als Kamil in te huren. Hij heeft zojuist de fotoboeken bij ons thuis gebracht, in een woord schitterend. Stuk voor stuk mooie foto's waarbij alles klopt. Het is een gek gevoel als je zo'n fotoboek vasthoudt: je hebt iets in handen waarvan je weet dat het een heel leven meegaat (en daarna).

Kamil is iemand die behalve schitterende foto's ook een goede service levert, hij komt aan huis voor een voorbespreking, zodat je het kan hebben over wensen, locatie, kosten etc. Daarna spreek je af op een locatie voor een fotosessie. Dat is niets anders dan een ontspannen uitje met de familie, terwijl Kamil de foto's maakt. Samen kom je tot leuke ideeen voor foto's, en ach jonge kinderen zijn natuurlijk altijd fotogeniek. Wij hebben Kamil een fotoboek samen te stellen uit een selectie van foto's, en hem gevaargd een paar vergrotingen te leveren. De prijs die hij rekende vond ik heel schappelijk, voor dit resultaat zeker, maar ook voor de tijd die hij heeft genomen. Kortom, deze fotograaf is een aanrader!


The Wedding Day: 2011.10.01
Working with Kamil has been a sheer pleasure, and consequently, his great images have impressed not only us but also all the viewers of the album. Professionalism, a lot of fun during our adventurous outdoor photo shoot. If you are looking for a photographer with ideas for great shots – that’s for 100%. Kamil! We’ll definitely meet again! Aga & Marcin.

2011.10.01
Lovely cooperation, worth recommending, the photos have come to our expectations. The album will be a precious memento for life, all the important moments have been captured so well. Pure magic…

The Wedding Day: 2011.09.03

Choosing Kamil hit the nail on the head! It was a great success.  Kamil is a true professional in his field: talented, honest, punctual, reliable, amiable, almost invisible during the ceremony, while the results of his work are breathtaking. The pictures are ... simply wonderful, very professional and show all the events and our and our guests’ excitement of that day. Everyone who sees them is impressed. The outdoor photo shoot with him and Karolina was a great adventure and fun, they are able to create such a fantastic atmosphere that we did not even feel the stress of posing :) The price they offer is very reasonable, taking into account the quality and, above all, the effects of their services. We are confident that everyone who chooses Kamil will not regret it, we could not get better. Very highly recommended!

2011.08.20

Karolina does her job with passion, you can easily notice that it gives her a lot of pleasure. She is ready to take up any serious challenge J I am  satisfied in 100%  with our cooperation – Karolina can establish such contact with the young couple that makes it easier for them to get accustomed to the presence of the camera. She is very professional. I recommend her work.

The Wedding Day: 2011. 07. 30 

We highly recommend working with Kamil and Karolina. They are both very likeable and open to young couple’s ideas. The albums have been prepared professionally. Their pictures will be a great memento to us.


The Wedding Day: 2011.06.25
Karolina? Hmmmm .... A friendly, lovely and funny person and above all, a fantastic photographer. You practically don’t feel her presence and the pictures show the most important moments that will not only remain in our memory but have been truly captured in those wonderful photos. Karolina gives a lot of helpful tips. She knows what we expect and what we want to be photographed and she does it even better. Her ideas are fresh and the outdoor photo shoot with her and Kamil is pure poetry… The effects of their work are well beyond our comprehension. There are no better people in this profession.. I highly recommend their work :) Certainly, no one will be dissatisfied.


The Wedding Day: 2011.06.04

With 100% certainty can I give a positive comment on their work. The photographer – 100% of professionalism, sense of humour, commitment, punctuality and reliability. The photos  – amazing! I RECOMMEND! RECOMMEND!! RECOMMEND THEIR WORK!

The Wedding Day: 2011.05.21
Working with Kamil is a pleasure, from the first telephone contact, up to the final album! The utmost professionalism, attention to detail and flexibility, great fun at the outdoor photo session. The result is an excellent quality album packed with great pictures and a 3-disc photo DVD out of which we’ll make another photo album for sure :) With full responsibility do we recommend this friendly pair of photographers whose passion translates into quality of service.


The Wedding Day: 2011.05.14
First of all, I’d like to recommend Kamil with all my heart to any young couple who wish to have an unforgettable and beautiful memento of their special wedding day. We are truly pleased with the decision to have hired Kamil. We are certain that we’ll use his services again. All the photos taken by him are simply stunning and everyone watching them falls under their spell. The whole wedding photo footage has been made professionally and with taste. The outdoor photo shoot…magnificent. Masterly done, in great company, has been sheer pleasure. It is not easy to describe the photographer in just a few words. We are sure about one thing: anyone who decides to work with Kamil will not regret it, to the contrary, they will reminisce about the cooperation, and the photos taken by Kamil will forever remain a great memento of that. We honestly recommend Kamil – do not hesitate for even a moment, you’ll be more than pleased with his work!

The Wedding Day: 2011.04.30
Great work J Kamil is a nice, amiable and open person, but first of all, he is an excellent professional with an innovative approach to photography. The pictures are beautiful, full of emotions and feelings…and the session will stay in our memory for a long time as great fun, a lot of laughter, with amazing work from our cool photographers and excellent outdoor photos. Thank you for a great memento. We hope we’ll meet again on other important occasions in our life. We wholeheartedly recommend you! Magda & Paweł.

The Wedding Day: 2010.08.28
We are very thankful for a wonderful photo session and excellent cooperation. Kamil is a true professional who loves what he does. We are really satisfied with the outcome of his work and we will have a pleasant memory of the session. 

The Wedding Day: 2010.08.07
Kamil is an amazing photographer, he takes professional photos, we felt at ease in his company, which is very important for people being photographed. He doesn’t impose his own vision and is very flexible. Both, the footage and the outdoor session went brilliantly J We recommend working with Kamil to every young couple!!!


The Wedding Day: 2010.07.29
Thank you so much for wonderful shots! The pictures are fabulous, the photographer fully professional. The session… We would welcome the opportunity of doing it once again – it was amazing! 


The Wedding Day: 2010.07.10
For those still hesitant about which photographer to choose: I recommend Karolina for sure. Her photos, both the photo footage and the outdoor session, are simply lovely and imaginative J During the preparation time, the wedding and the wedding reception, Karolina was not an intrusive paparazzi, she took her photos discreetly, nonetheless, all the important moments have been captured perfectly. The outdoor photo shoot was great fun and pleasure. I fully recommend Karolina.

The Wedding Day: 2010.07.10
10.07.2010 was the most important day of our lives – our wedding day. All of the moments were immortalized by the lens of Kamil’s camera. We can only admire his professionalism. Our wedding took place in Jaworzno, which is about 160 km away from Zduńska Wola. Nevertheless, Kamil was on the spot early in the morning. It is worth emphasizing that Kamil was at our disposal all the time . All the important moments were captured and immortalized perfectly by him. During our Sunday outdoor photo shoot, which took place in Wroclaw, Kamil, again proved his skills and experience. It was our first such professional session. We will remember it, undoubtedly. The photographer took care of us and we felt very comfortable in his presence. The places he chose for the session were amazing. The pictures have fulfilled our expectations in 100 percent. Our relatives have been impressed as well. Kamil is very friendly which makes the work at the session very comfortable. We heartily recommend his services, wish him success and we will have him in mind while organizing the christening of our baby J Greetings, Ewa & Mariusz Glade

The Wedding Day: 2010.05.29
It is a great honour to meet somebody who loves his work and puts his heart and soul into it… Kamil, we thank you for being a witness to the celebration of our happiness and for immortalizing those moments in your photos. They will forever remain a wonderful memento of that day. Kamil’s photographs are truly individual and personal, characterized by originality and authenticity. The outdoor photo shoot was carried on in a relaxed and joyful atmosphere. We also owe our thanks to Karolina, since those beautiful outdoor session photos are the result of your joint work…Amazing photographs fully convey the colours of nature and emotions of the most beautiful day in our lives, the beginning of our life together. You have captured out joy, emotions and love…Thank you for everything…Marzena & Askaniusz.

© 2012-2015 by Kamil Borkiewicz. Created by ELINTER